Menü

Fenntartható Fesztiválozás a Greenstic Europe-al

Az igényes szórakozást nem csupán a gasztronómiai élményekkel és programokkal biztosítjuk, hanem a kiszolgálás alapvető kellékeivel is.

Támogatói tartalom | 2024. 08. 02.

Kedves olvasónk! Ezt a hírt a Budapest Borfesztivál oldalunkról vettük át. Ha szeretnéd eredetiben megjeleníteni, kattints ide!
Fenntartható Fesztiválozás a Greenstic Europe-al

A Zöld Gondolkodás érték!

A zöld gondolkodás a fesztiválunk fontos értéke. Az igényes szórakozást nem csupán a gasztronómiai élményekkel és programokkal biztosítjuk, hanem a kiszolgálás alapvető kellékeivel is. Büszkék vagyunk rá, hogy partnerünk, a Greenstic Europe segítségével az ételek és italok kiszolgálásához kizárólag környezetbarát csomagolást használunk a fesztivál teljes területén. Idén is stílusos és fenntartható fesztivál élménnyel várunk!

Greenstic Europe a Fesztiválokon

A Greenstic Europe fenntartható csomagoló- és tálalóanyagokat kínál vendéglátóipari partnereinek. A cég idén több mint 30 fesztiválon vesz részt termékeivel, nemcsak Magyarországon, hanem Szlovákiában és Romániában is. Az együttműködés során a Greenstic segíti a rendezvények fenntarthatósági célkitűzéseinek elérését. A vendéglátós partnerekkel való szoros együttműködés révén biztosítják a környezetbarát megoldásokat, például lebomló poharakat, tányérokat és evőeszközöket.

Társadalmi Felelősségvállalás

Gyakran merül fel olyan kérés, hogy egyedi logó kerüljön a poharakra, dobozokra. A Greenstic Europe nem csupán a fenntartható ételcsomagolás terén elkötelezett, hanem a társadalmi befogadást is támogatja. A tatai Szent Gergely Lakóotthon tagjaival együttműködve, partnereik megrendelésére logózott papírpoharakat készítenek, amelyek az autizmussal élő fiatalokat támogatják. Az ilyen projektek nemcsak a fenntarthatóságot szolgálják, hanem közösségi értéket is teremtenek. "Az Esőemberekért Alapítvánnyal kialakított együttműködésünk példaértékű, hiszen ők komoly hozzáadott értéket teremtenek számunkra azzal, hogy az ügyfelek elvárása szerinti kiszerelésben csomagolják a termékeinket" - mondta Báti Márton, a Greenstic Europe ügyvezetője.

 

 

Fogyasztói Vélemények és elvárások

A Greenstic ugyan egy B2B márka elsősorban, de ügyel a fogyasztók véleményére is. Idén egy több, mint 1000 fő által kitöltött kérdőíves felmérés során a fogyasztókat is megkérdezte a csomagolóanyagok környezetbarát mivoltával kapcsolatban, melyben meglepő fogyasztói tudatosságról árulkodtak az eredmények. A válaszadók 75%-a szerint túl sok műanyagot használnak a vendéglátóhelyek, és 77%-uk hajlandó lenne többet fizetni, ha a csomagolás környezetbarát lenne, továbbá a válaszadók többsége szívesen venné, ha kapna információt a csomagolásról ételrendelés előtt, arról nem is beszélve, hogy a túlzásba vitt műanyag csomagolás mennyi embernek okoz igazi bosszúságot. A tendencia pedig fokozódni látszik. Ez a tudatosság ösztönzi a Greensticet is arra, hogy folyamatosan fejlessze és népszerűsítse fenntartható csomagolóanyagait. "Az elvárás egyszerű: környezetbarát csomagolóanyagokra és egyértelmű, átlátható kommunikációra van szükség" - hívta fel a figyelmet Báti Márton.

Ezek után nem is csoda, hogy a Greenstic Europe elkötelezett amellett, hogy a fesztiválok ne csak a szórakozás, hanem a fenntarthatóság példái is legyenek. Az idei Budapest Borfesztiválon az ételek kiváló minőségű, lebomló élelmiszercsomagásban kerülnek a vendégek elé. Ezzel a lépéssel hozzájárulva ahhoz, hogy minél kevesebb szemetet, feldolgozható módon hagyjon maga után a fesztivál.

Óvjuk meg együtt közös értékeinket!

A Greenstic Europe a Budapest Borfesztivál kizárólagos ellátója környezettudatos élelmiszercsomagolás területén.