Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookies) használ. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához. A sütikről részletesebben itt olvashat.Rendben
Kiállítók Szabadegyeteme 

kiallitok-szabadegyeteme--kreativ_1200_884_NEW

 

Hogyan lehet a rendezvényeken való megjelenés a legjobban megtérülő marketingköltség?

 

Mi ez?

Modern borászatként biztosan sokat költ éves szinten különböző kitelepülésekre, fesztiválokon való megjelenésre. Ugye szeretné, ha ennek az összegnek minden fillére a leghatékonyabban hasznosulna? Ebben segít Önnek a Budapest Borfesztivál, a VinCE Budapest, valamint a ProWein hazai képviselete egy egynapos, professzionális szakmai tréning keretében. Egy baráti hangulatú találkozó, mellyel személyes kapcsolataink erősödhetnek kiállítóinkkal.

 

Kiknek szól?

A borászatok tulajdonosainak, vezetőinek, valamint a marketinggel, eladással és a kitelepülésekkel foglalkozó kollégáknak.

Mit veszít, ha nem jön el?

A fórumon szemléletformáló tippeket és ötleteket kap, megismerheti a sikeres kitelepülés mesterfogásait, a kapcsolatépítés kulcsfontosságú elemeit, betekintést nyerhet a világ egyik legnagyobb borszakmai kiállításának titkaiba. A fórum főszereplője, előadója egy nemzetközi hírű, harminc éves tapasztalattal rendelkező szakértő.
eloadas_770

Az előadó: Karla Juegel

A német Messe-Management Karla Juegel tanácsadó cég vezérigazgatója és tulajdonosa. Három évtizede foglalkozik szakkiállításokon és vásárokon való hatékony megjelenést meghatározó tényezőkkel. Korábban olyan márkák sikeréhez járult hozzá, mint az Airbus és a Mercedes-Benz. Karla nemzetközileg is jegyzett szakember, aki évente a világ számos országában tart tréningeket ebben a témában. Kitűnő, magával ragadó stílusú előadó. Különleges alkalom, hogy ezúttal a szervezők meghívásának eleget téve Magyarországra is ellátogat.

 

Miért ilyen kedvező a részvételi díj?

A céljaink közösek: a kiállítók sikere a mi sikerünk is! Azt szeretnénk, ha minél több borász partnerünk elérhető áron jutna hozzá naprakész, magas színvonalú ismeretekhez.

 

Pontosan miről lesz szó?

 

1. téma: A kiállításokon való sikeres részvétel megtervezése és szervezése

Az előadás azoknak a vezetőknek és döntéshozóknak szól, akik a cégeken belül a szakkiállításokon, vásárokon való megjelenés tervezéséért és szervezéséért felelősek. Elsősorban tehát - de nem kizárólag - marketing és sales szakembereket vezetünk végig lépésről lépésre a vásárokon való részvétel tervezésének, előkészítésének és megvalósításának komplex folyamatán, valamint végigvesszük azokat a marketing célokat, melyeket a szakvásárok segítségével megvalósíthatunk.
Az előadás egyben tréning is, hiszen a résztvevők első kézből ismerkedhetnek meg számos hasznos tippel és sikeres példával a nemzetközi kiállítások gyakorlatából. A kitelepülések terén tapasztalt és tapasztalattal nem rendelkező érdeklődőket egyaránt várunk!

Néhány érintett kérdés:
Hogyan válasszuk ki a legjobb kiállítást/vásárt?
Mitől különlegesek a vásárok a direkt marketingen belül?
Hogyan tervezzük meg a standunkat?
Mi a teendőnk a vásárt követően?

2. téma: Kapcsolatból szerződés

Azoknak a kollégáknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik a kitelepülés során közvetlenül kommunikálnak a látogatókkal és partnerekkel, "viszik a standot", és a kitelepülés után újra felveszik a kapcsolatot a potenciális vevőkkel és üzletfelekkel.
A siker kulcsa a stand személyzete. Úgy kell viselkedniük, mint egy színpadon játszó színésznek, és közben a cég vezetőségének fejével kell tudniuk gondolkodni. Tisztában kell lenniük azzal, hogy a látogatókkal való kommunikációnak meghatározott szabályai vannak, és néhány percen múlik minden. Ők azok, akiknek a cég identitását meg kell jeleníteniük a helyszínen, megfelelően kell tudniuk megszólítani a különböző célcsoportokat, és bizalmat kell kelteniük egy éles versenyhelyzetben.

Néhány érintett kérdés:
Mik a kapcsolatteremtés alapszabályai?
Mit akarnak VALÓJÁBAN a látogatók?
Hogyan kezdjünk el egy beszélgetést a látogatóval? - az első és az utolsó mondat varázsa
Eladás vagy hatáskeltés?

 siker_770

Program:

9 – 9.30 Regisztráció

9.30 – 9.40 Köszöntő, szervezők rövid bemutatása

9.40 – 11.15 Karla Juegel: A kiállításokon való sikeres részvétel megtervezése és szervezése

11.15 – 11.40 Kávészünet

11.45 – 12.30 Kerekasztal beszélgetés

12.30 – 13.30 Ebédszünet

13.30 – 14.40 Karla Juegel: Kapcsolatból szerződés

14.40 – 15.10 Kerekasztal beszélgetés

 

Jelentkezzen most, ne maradjon le az év leghasznosabb marketing rendezvényéről!

 

 

Fill out my online form.
Amennyiben kérdése merül fel, forduljon hozzánk bizalommal: +36 1-203 8507 info@borkulturakft.com
 
Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. 

Cégünk elsődleges célja a hazai borkultúra fejlesztése és a magyar borok nemzetközi ismertségének erősítése. Ez az elhivatottság vezérel minket az 1992-es alapítás óta, egyre bővülő szolgáltatás portfóliónkat minden esetben ennek a missziónak rendeltük alá, mind a borfogyasztóknak szóló rendezvényekkel, mind a bortermelőknek, termékeik promóciójában nyújtott támogatással.
Borkedvelőknek szóló fő rendezvényeink a Budapest Borfesztivál, a Rosalia Fesztivál, és a VinAgora Borgála; míg hazai és külföldi borászatokat célzó rendezvényünk a VinAgora Nemzetközi Borverseny. A hazai borászatoknak közös mintaküldést is bonyolítunk nemzetközi borversenyekre.

 

Bővebben cégünkről Tevékenységünk
cegunkrol_210_140 tevekenysegunk_210_140

 

Feliratkozás szakmai hírlevélre 
 
Közösség